Ωραία τα μπινελίκια του:
Ntttttropiiii τους
Το πήραμε από εδώ!!!
Τις προηγούμενες ημέρες -και με αφορμή τον “ντόρο” που προκλήθηκε από την υποστήριξη του “συνδικάτου ελλήνων μικροπωλητών” στα επικοινωνιακά γιουρούσια της Χρυσής Αυγής στη Ραφήνα και το Μεσολόγγι- έψαχνα να βρω τι ακριβώς μου θύμιζε αυτό το “συνδικάτο” το οποίο ανοικτά πήρε το μέρος του ναζιστικού κόμματος. Σε αρκετές συζητήσεις με φίλους-ες έλεγα πως η Χρυσή Αυγή δημόσια δεν πάει πουθενά τυχαία. Πάει εκεί όπου την έχουν ”καλέσει” (μια ελάχιστη νομιμοποίηση), πάει εκεί όπου θεωρεί ότι είναι το προνομιακό της πεδίο παρέμβασης, πάει εκεί όπου ξέρουν ότι θα είναι προστατευμένοι από την ΕΛ.ΑΣ και πάει εκεί όπου είναι καλοδεχούμενη από άλλες εκφράσεις αυτού του μηχανισμού που αποκαλούμε συνήθως “ο εθνικός κορμός”.
Τίποτα δεν είναι ”τυχαίο”. Το ναζιστικό κόμμα πηγαίνει εκεί όπου υπάρχει ένα σαφές υλικό πλαίσιο διεκδικήσεων από τους πρόθυμους συνεργάτες του εθνικού κορμού διαπλεκόμενο με συγκεκριμένες δομές/σχέσεις τοπικών μαφιών. Κλασσική περίπτωση η επίθεση στους Αιγύπτιους ψαράδες στο Πέραμα.
Το κείμενο που ακολουθεί δεν είναι δικό μου.
Είναι απόσπασμα από την έκδοση της antifa str :
“Ποιοι και γιατί τα έχουν βάλει με τους μετανάστες μικροπωλητές; – το πολυεθνικό προλεταριάτο χτυπιέται και στο τελευταίο καταφύγιο του για να αναπαραχθεί”
H έκδοση αφορούσε την εκδήλωση συζήτηση “ποιοι και γιατί τα βάζουν με τους μετανάστες μικροπωλητές” η οποία είχε καλεστεί από τη συλλογικότητα antifa str. τη Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011 στο Πολυτεχνείο στην Αθήνα. Νομίζω ότι λύνει αρκετές απορίες για το ποιοι είναι οι “Έλληνες μικροπωλητές” και γιατί εμφανίστηκαν τόσο “αναπάντεχα” για να στηρίξουν το “κοινωφελές έργο” του ναζιστικού κόμματος….Για λόγους χώρου και χρόνου σε κάποια σημεία παραθέτονται αποσπάσματα από την έκδοση(όπου υπάρχει αγκύλη). Οι τονισμοί με bold είναι δικοί μου. Για πάμε λοιπόν:
***********************
[...] όσον αφορά του έλληνες μικροπωλητές, από τη στιγμή που με το νόμο 2323/Α’145/1995 η αρμοδιότητα της χορήγησης αδειών πέρασε στους ΟΤΑ, ξεκίνησαν φαίνεται και τα νταβατζιλίκια.
Λειτουργούν με ιεραρχία μαφίας και πουλάνε στα πανηγύρια
Οι καταγγελίες των μικροπωλητών για εκμετάλλευση τους από “νονούς” δείχνουν ότι η κατάσταση έχει φθάσει στο απροχώρητο. Από τον Ιούνιο του 1995 που το Δημοτικό Συμβούλιο του δήμου Αθηναίων αποφάσισε να μην χορηγήσει ξανά άδειες καταλήψεως κοινόχρηστων χώρων, οι μικροπωλητές που κατ’ανάγκη πλέον στήνουν παράνομα τους πάγκους τους, πληρώνουν… τέλη σε μια ομάδα “αεριτζήδων”. ορισμένοι υποστηρίζουν πως οι πλανόδιου πληρώνουν αυτά τα χρήματα οικειοθελώς άλλοι ότι αναγκάζονται.. Σε ένα συμφωνούν όλοι: οι “νονοί” αυτοί “εξυπηρετούν” μέσω “διασυνδέσεων” σε όλα σχεδόν τα κλιμάκια της ιεραρχίας του δήμου Αθηναίων.
Οι “νονοί” αυτοί εκτός των άλλων προσφέρουν και “κάλυψη”, όρος που εφευρέθηκε μετά τα γεγονότα του Ιουνίου του 1995 και την εκδίωξη των μικροπωλητών από το Μοναστηράκι και το Θησείο. τότε, μετά τα μαχαιρώματα και τις πιστολιές που αντάλλαξαν ομάδες παράνομων μικροπωλητών, ο δήμαρχος Αβραμόπουλος αποφάσισε να διώξει οριστικά από το “ιστορικό κέντρο” της πόλης όλους τους μικροπωλητές που δεν είχαν μόνιμες άδειες. Έτσι οι μικροπωλητές μετακόμισαν από το κέντρο στα θρησκευτικά πανηγύρια της Αθήνας και άρχισε η… σταδιοδρομία των καινούργιων “νονών” στο χώρο του πλανόδιου εμπορίου και ορισμένων υπαλλήλων του δήμου που συμμετέχουν στο κύκλωμα.
Το κόλπο έχει στηθεί ως εξής: από το καλοκαίρι του 1995 και μετά, νόμιμοι είναι μόνο οι μικροπωλητές που διαθέτουν μόνιμες άδειες, κυρίως τυφλοί και κουλουράδες. Στον χώρο των μικροπωλητών ακούγονται πολλά όμως για κάποιους που στήνουν πάγκους στο κέντρο της Αθήνας έχοντας εξασφαλίσει, λόγω υψηλών διασυνδέσεων στον δήμο και στην αστυνομία, προσωρινή άδεια η οποία εκδίδεται παράνομα.
Όσοι δεν έχουν τα “μέσα” βρίσκουν δουλειά στην επαρχία, σε άλλους δήμους της Αττικής ή στα 25 θρησκευτικά πανηγύρια της Αθήνας. Εκεί όμως για να στήσει κάποιος πλανόδιος τον πάγκο του πρέπει να απευθυνθεί πρώτα στους “νονούς”. Αυτοί έχουν φροντίσει δύο ημέρες πριν από το πανηγύρι να χωρίσουν τις θέσεις στην περιοχή και περιμένουν τους μικροπωλητές για τις διαπραγματεύσεις. Κάποιοι από τους παλιούς μικροπωλητές, οι επονομαζόμενοι και “προεστοί”, έχουν το δικαίωμα να επιλέγουν σε ποια θέση θα στήσουν το εμπόρευμα τους. Οι υπόλοιποι πάνε όπου τους πουν. Όσοι έχουν πέσει σε δυσμένεια, εξοστρακίζονται στις απόμακρες “κακές” θέσεις του πανηγυριού. [....]
[...] Οι νέες έδρες των μικροπωλητών είναι γνωστές σε όλους τους υπεύθυνους, οι οποίοι κάνουν τα στραβά μάτια, καταργώντας στην πράξη την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Οι υπάλληλοι του δήμου κάνουν όμως και κάτι χειρότερο: “Στήνονται εκεί στις γωνίες και περιμένουν. Έρχονται τα τσιράκια των “νονών”, τους δίνουν το ποσοστό τους και φεύγουν”, λέει ένας από τους μικροπωλητές στο πανηγύρι των Τριών Ιεραρχών.”Μη γράψετε όμως τίποτα για μένα, θα καταλάβουν…και είμαι και οικογενειάρχης….Καταλαβαίνετε…”.
Ο μεγαλύτερος φόβος τους, από ότι λένε οι ίδιοι, δεν είναι οι απειλές για ξυλοδαρμό ούτε για κάψιμο των εμπορευμάτων τους. Πριν τρία χρόνια βρέθηκε νεκρός ο μικροπωλητής και πρόεδρος του σωματείου Παζαριωτών Κώστας Θεοδοσίου. οι δράστες δεν έχουν βρεθεί ακόμη.
Οι μικροπωλητές έξω από την εκκλησία των τριών Ιεραρχών δεν είναι και πολύ πρόθυμοι να μιλήσουν. οι τσιγγάνοι, οι μαύροι και οι λαθραίοι μετανάστες τρέμουν. “Φύγετε! φύγετε! Εμείς δεν ξέρουμε τίποτα. για δουλειά ήρθαμε”, λένε και κοιτούν διαρκώς γύρω τους…..[...]
[Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 1997, εφημερίδα το Βήμα, άρθρο κάτω από τον τίτλο: Μια ομάδα "αεριτζήδων" με υψηλές διασυνδέσεις στον Δήμο Αθηναίων, υποχρεώνουν τους πλανόδιους εμπόρους να πληρώνουν "τέλη" για να στήνουν τους πάγκους τους]
Από το 1997 πολλά έχουν αλλάξει όπως θα διαπιστώσετε στον κλάδο. Εννοούμε βέβαια σχετικά με τη σύνθεση του κόσμου που απαρτίζουν το σινάφι των “ελλήνων” μικροπωλητών. Τότε ήταν αρκετά αποκαλυπτικοί σχετικά με τις πελατειακές σχέσεις στις οποίες υπόκειντο σχεδόν αναγκαστικά. Σήμερα ποιοι είναι και τι λένε; Ας δούμε τι βρήκαμε στην ιστοσελίδα του συλλογικού τους οργάνου, του ενιαίου συνδικάτου μικροπωλητών ελλάδος.
Το Ε.Σ.Σ.Υ.Π.Ε., ιδρύθηκε το 2009, ως δευτεροβάθμιο συνδικαλιστικό όργανο στο υπαίθριο εμπόριο, τέκνο της Ε.Σ.Σ.Μ.Ε. η οποία ξεκίνησε το 2005. όπως αναφέρουν είναι μέλη της ένωσης φίλων αστυνομικών και “συνεισφέρουν οικονομικά στο έργο που επιτελεί η ένωση” και πράγματι η “δράση” τους και τα λόγια τους δεν αφήνουν περιθώριο παρερμηνείας. Περηφανεύονται για διωγμούς και λιντσαρίσματα μεταναστών από τους ίδιους σε λαϊκές, ανεβάζουν video και εικόνες από τις “δράσεις” τους και κατηγορούν και αυτοί τους μετανάστες μικροπωλητές για φοροδιαφυγή, κακή φήμη του επαγγέλματος, ανταγωνισμό, με τη μόνιμη επωδό του “δεν είμαστε ρατσιστές…”
Το συγκεκριμένο σωματείο ξεκίνησε το φθινόπωρο του 2009 διαμαρτυρίες και ανάμεσα σε ελληνικές σημαίες, τζάμπα κουλούρια που μοίραζαν οι ίδιοι ντυμένοι κλόουν, και άλλα γραφικά, κατέγγελλαν το δήμο για τα πρόστιμα που τους “πετάει”, που όπως λένε φτάνουν τα 60.000-70.000 ευρό για αδικήματα που “είναι συνηθισμένα σε αυτό το είδος εμπορίου”…και όπως καταλαβαίνουμε ζητούν να καταργηθούν τα πρόστιμα. Επίσης, η απόκτηση άδειας στοιχίζει 60.000-70.000 ευρώ κάτι που όπως λένε έχει μετατρέψει την υποβολή αίτησης σε δημοπράτηση, όπου οι μεγάλοι τελικά επιχειρηματίες που δίνουν και τη μεγαλύτερη προσφορά παίρνουν και τη θέση παρόλο που ο νόμος ορίζει ότι οι άδειες δεν μπορούν να μεταβιβαστούν, να νοικιαστούν ή να πουληθούν [Ελευθεροτυπία 23/10/2009]
Ο πρόεδρος των μικροπωλητών στο παζάρι του Πειραιά εμφανίζεται να καταγγέλλει άλλους και να υπερασπίζεται το τομάρι του και όσους ταυτίζονται με αυτόν, ως θύματα ρατσισμού…
“Αναδημοσίευουμε από την αξιόλογη πατριωτική εφημερίδα Ελεύθερος κόσμος, μια συνέντευξη που αναδεικνύει τις επιπτώσεις της λαθρομετανάστευσης στη ζωή του Έλληνα μεροκαματιάρη.
Ο πρόεδρος των μικροπωλητών στο παζάρι του Πειραιά περιγράφει το πως οι λαθρομετανάστες κλέβουν στην ουσία το ψωμί των Ελλήνων και επιπλέον με θρασύτητα επιτίθονται εναντίον των Ελλήνων που τόλμησαν στον τόπο τους να διαμαρτυρηθούν. Πολλά συγχαρητήρια αξίζουν στον “Ελεύθερο Κόσμο” ο οποίος έδωσε βήμα στους Έλληνες μικροπωλητές.
Ο “Ελεύθερος Κόσμος” μίλησε στον κ. Γιανακκάκη το μεσημέρι της Πέμπτης και τα όσα μας είπε είναι εξόχως διδακτικά για το μέγα θέμα της κοπής θέσεων εργασίας Ελλήνων από τους παράνομους αλλοδαπούς.
[...]Οι Αλλοδαποί κονομάνε και οι Έλληνες πεινάνε
- Αν συνεχιστεί αυτό το καθεστώς να έρχονται αλλοδαποί χωρίς άδεια και να σας παίρνουν την δουλειά, εσείς θα πεινάσετε;
Ήδη πεινάμε. Την Κυριακή από το πρωί μέχρι το μεσημέρι στις 12:30 που το κρατάγαμε κλειστό το παράνομο κομμάτι, ο τζίρος στο παζάρι ανέβηκε. και επιτέλους μια Κυριακή βγάλαμε τα έξοδα μας.[...]
[...] Να μην ξανάρθουν λαθρομετανάστες!
-Η άποψη σας για τη λαθρομετανάστευση γενικότερα ποια είναι; Οι αλλοδαποί στερούν δουλειά από τους Έλληνες;
Να βουλιάξουν τα καράβια, να μην ξανάρθουν αυτοί. Αυτή είναι η άποψη μου.
-Πιστεύετε ότι κάνουν μεγάλο κακό οι αλλοδαποί, έτσι;
Πολύ μεγάλο. Έχουν κρεμάσει την κάπα τους. Φεύγουν από τις πατρίδες τους να μην πεινάνε και δεν τους νοιάζει τίποτα. Είναι πολύ συμβολικό αυτό που σου λέω: Μια κάπα έχουν, την κρεμάνε και δεν έχουν να χάσουν τίποτα. Εμείς έχουμε να χάσουμε πολλά δεν είμαστε για τέτοια.
-Σας ακούσαμε την περασμένη Κυριακή στο “alter” να λέτε ότι προκειμένου να πάτε φυλακή για χρέη, καλύτερα να μπείτε φυλακή για αυτοδικία.
Προσπαθώ να είμαι εγκρατής. Εκείνη την ώρα που με είδατε εσείς ήμουν θυμωμένος, νευριασμένος πάρα πολύ και μπορεί να είπα κάτι παραπάνω. Φοβάμαι μην γίνει τίποτε και προσπαθώ να κρατήσω τους νεότερους. Γιατί είμαι υπεύθυνος γι’ αυτούς. Εάν δεν κάνει το Κράτος τίποτα, που πιστεύω ότι θα κάνει, θα αναγκαστούμε να κάνουμε εμείς…
Υ.Γ. προτείνουμε στους αναγνώστες του blog να διαβάσουν και το αποκαλυπτικό άρθρο του κυρίου Γιάννη κολοβού που δημοσιεύεται στην εξαιρετική ηλεκτρονική εφημερίδα Ελληνικές Γραμμές στο οποίο παρουσιάζονται οι επιπτώσεις της μετανάστευσης εις βάρος των Ελλήνων.”
["Οι Λαθρομετανάστες κλέβουν το ψωμί των Ελλήνων!" 9/4/2008 blog Πατριωτισμός wordpress.com]
“……………..Από ότι μας έχουν πει οι γονείς μας που ήσαν και αυτοί στο Παζάρι από τότε, μόνο οι Γερμανοί και αργότερα η Χούντα κυνήγησε τους μικροπωλητές από το παζάρι του Πειραιά. Τώρα μας κυνηγάει και μια δημοτική παράταξη. Όπως καταλαβαίνετε, δεν είναι δυνατόν να δεχθούμε αναίμακτα αυτή την αδικία εις βάρος μας. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ. Σε τι διαφέρουμε εμείς από τους καταστηματάρχες;
Έχουμε ταμιακές μηχανές και ΤΕΒΕ και υπέρογκα ενοίκια προς τους Δήμους και επιπλέον έχουμε και τον έλεγχο από τους εκάστοτε εμπορικούς συλλόγους, που δεν έχουν δουλειά να φέρουν γνώμη για τις κυριακάτικες αγορές, δεδομένου ότι οι Κυριακές γι’αυτούς είναι αργία. Θεωρούμε ανήθικο συνάδελφος να θέλει να κλείσει συνάδελφο επειδή δεν μπορεί να ανταγωνισθεί τις τιμές, προκειμένου οι εν λόγω κύριοι να πωλούν τα ίδια πράγματα σε πολλαπλάσια τιμή(με τεράστιο κέρδος δηλαδή εις βάρος του φτωχού κόσμου που είναι πελάτες μας)
Όσο για την παρανομία που επικαλούνται, δεν υπάρχει μόνο τις Κυριακές πέριξ της Κυριακάτικης αγοράς, αλλά και τις καθημερινές. Την οκνηρία των υπευθύνων για την πάταξη της παρανομίας δεν πρέπει να την πληρώσουμε εμείς οι ελάχιστοι 200 Νόμιμοι αδειούχοι της ΚΑΠ. Μην αφήσετε να περάσει έτσι ο αφανισμός 208 οικογενειών που δραστηριοποιούνται ΝΟΜΙΜΑ στο παζάρι. Εν όψη της κρίσης που διανύουνε δεν θα ανέξουμε την ανεργία.
ΔΕΝ ΖΗΤΑΜΕ ΔΟΥΛΕΙΑ Η ΔΙΟΡΙΜΣΟ ΜΕ ΜΙΣΘΟ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΥΕΚΑΠ: Α.ΓΙΑΝΑΚΑΚΗΣ
Ο Γ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ”
[Piraeus Press, 8/5/2009]
Tο ξέρουμε, δεν χρειαζόταν να το βάλουμε όλο αυτό, και ζητάμε συγνώμη, αλλά θέλουμε να συμπάσχουν και κάποιοι μαζί μας καθώς υποστήκαμε το μαρτύριο του να διαβάσουμε φασιστοσάητ.
Σα συμπέρασμα λοιπόν, οι έλληνες μικροπωλητές, την πέφτουν εξίσου με τους εμπόρους στους μετανάστες για να πιέσουν, για να προωθήσουν τα αιτήματα τους. Μιλούν μέσα από τους συλλόγους τους για τους φόρους και τα νοίκια που πληρώνουν αυτοί, και όχι οι μετανάστες, και ενώ βάλλονται στην ουσία διαρκώς από τους τοπικούς εμπορικούς συλλόγους, οι ίδιοι στην επικοινωνία τους επιλέγουν να ταυτίζονται με αυτούς και να τους θεωρούν συναδέλφους και να τους καλούν να “υπερασπιστούν τα κοινά τους συμφέροντα.”. Τέλος, επειδή και οι έλληνες μικροπωλητές πωλούν κινέζικα άρα δεν μπορεί να μπει στη ρητορεία τους τα περί επικίνδυνων ρούχων, εξαρτημάτων κτλ αυτό που τονίζουν είναι η παράδοση και η αυθεντικότητα του επαγγέλματος του μικροπωλητή με λάβαρα και σημαίες, Λένε: “Αγοράζοντας από τον έλληνα μικροπωλητή δε στηρίζεις απλά τον βιοπαλαιστή στηρίζεις τη παράδοση”. Ωεο.
Όσο για τη σημερινή κατάσταση, θα αναφέρουμε ένα πρόσφατο περιστατικό:
Το επεισόδιο που περιγράφουμε παρακάτω συνέβη μέσα στο δημοτικό συμβούλιο της 19/4/2010. ο δημοτικός σύμβουλος της μείζονος αντιπολίτευσης Γ. Αναγνωστόπουλος κατήγγειλε ότι λίγες μέρες πριν του Αγίου θωμά, τον επισκέφθηκαν και του μίλησαν “με αισχρότατο τρόπο” δύο μικροπωλητές που εμφανίστηκαν ως εκπρόσωποι εκείνων που δραστηριοποιούνται στα πανηγύρια. Στα πανηγύρια αυτά (εκατοντάδες ανά την Ελλάδα, πενήντα στον Δήμο Αθηναίων), είναι ο δήμος που χαράζει θέσεις όπου θα μπουν οι πάγκοι των μικροπωλητών και μετά επιλέγει με κλήρωση ποιοι θα τις καταλάβουν αφού πληρώσουν τίμημα. Στο πανηγύρι του Αγίου Θωμά καταγγέλθηκαν επεισόδια ανάμεσα σε “φουσκωτούς” που ξυλοκόπησαν άγρια με κλομπ μικροπωλητές.
Τι είχε συμβεί; Ανένταχτοι μικροπωλητές είχαν καταγγείλει ότι κάποιοι γραμμογραφούσαν θέσεις-μαϊμού με τη συγκάλυψη του δήμου και τις πουλούσαν, ενώ λίγο πριν ο κ. Αναγνωστόπουλος είχε ενημερώσει τηλεφωνικά τους αρμόδιους αντιδημάρχους Α.Παπαδάκη και Ν.Βαφειάδη. Οι ίδιοι απάντησαν ότι δεν έχουν εμπλοκή. Μάλιστα ο κ.Παπαδάκης δήλωσε ότι απειλήθηκε από τα ίδια πρόσωπα και τους είπε ότι εάν μπουν μικροπωλητές χωρίς άδεια εκείνος “θα κατεβάσει τα ΜΑΤ”! Έπειτα και αφού επανέλαβε δια ζώσης τις καταγγελίες ο μικροπωλητής Θ.Καρτσαγκούλης, ο Α. Παπαδάκης τον απείλησε με μηνύσεις. Η συνέχεια παίχτηκε εκτός αιθούσης συνεδριάσεων, αφού ο πρόεδρος απέβαλε τους φωνασκούντες. Εκεί είδαμε τον κ. Παπαδάκη να λέει στον μικροπωλητή:
“Μπες πάλι, πες ότι δεν ήταν δημοτικοί αστυνομικοί αλλά δημοτικοί υπάλληλοι. Δεν θέλω να έχουν πρόβλημα τα παιδιά μου…” [Ελευθεροτυπία 28/4/2010.]
**********************************
Εκτός από το “Ωεο” που αναφώνησαν οι σύντροφοι-ες της antifa str να προσθέσω και εγώ το “Τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια”…
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου